Sims 4 - Jungleeventyr

Lad din simmer opdage og udforske en hel ny verden. Ny kultur, madoplevelser, nye simmere, dansetrin, hemmelige templer og meget mere end hjertet kan kaperé.

 

Opdag nye samle genstande, fisk, forbandelser, men pas på, din simmer kan dø af disse!

 

Her finder du hele Jugleeventyr Guiden...

2 nye Stræbner

Med Jungleeventyr, er der kommet 2 nye Stræbner din simmer kan vælge imellem.

 

Jungleudforsker; -  Din simmer vil udforske junglen

 

Arkæologiprofessor; -   Din simmer vil gerne forstå arkæologi

 

For at vide mere om disse to stræbner, besøg indlægget med alle Stræbner .

 

Henviser til; Stræbner.../Jungleudforsker og Arkæologiprofessor

2 nye Engenskaber

Med Sims 4 Jungleeventyr er der to egenskaber som høre til de to stræbner din simmer kan vælge imellem.

 

Ved at fuldføre disse stræbner, vil din simmer opnå en af disse skjulte egenskaber.

 

Skattejæger; -  Skattejægere har et skarpere øje og kan finde relikvier bedre end andre. (Fuldfør Stræben; Udforsker)

 

Museumsmæcen; -  Disse simmere elsker alt hvad der er ældgammelt. De vil være meget mere selvsikre og mere flirtende på et museum, når de er på datés. De kan også donére genstande til Simsonien museum. (Fuldfør Stræben; Arkæologiprofessor)

2 nye Færdigheder

Der er kommet 2 nye færdigheder med den nye game pakke, som din simmer kan lære.

 

Lær den Salvadoradianske kultur, mød nye venner, lær nye opskrifter m.m. Eller din simmer kan udforske jungle og finde mystiske skatte. 

 

Henviser til: Færdigheder.../Arkæologi og Salvadorada kultur.

3 Nye fisk

Med Jungleeventyr kommer der hele 3 nye fiske din simmer kan samle på. Disse fisk kan kun fange i Salvedorada og det kommer an på hvilket niveau din simmer har i Fiskefærdigheden.

Sort Pacu fisken er en hel almindelig og kan fanges i hele Salvedoradas fiske steder.

 

Den Ualmindelige og Sjældne fisk, Elektrisk ål og Armored Catfish kan kun findes på de skjulte stier i junglen. 

 

# Din simmer kan også få disse fisk ved Change kortene.

 

Henviser til: Samling.../Fisk

2 nye Krystaller

Find også 2 nye krystaller til samlingen ved at grave dem frem. Disse kan også fås via. chance kort i Salvedorada og skattekisterne i templerne.

 

Som noget nyt, kan din simmer nu udvinde små crystaller som din simmer kan bruge imod forbandelser og 

 

Se mere i guiden; Forbandelser og Velsinelser

 

Henviser til: Samling.../Krystaller.

5 nye fossiler

Der er også blevet tilføjet 5 nye forskellige fossiler til din simmers samling.

Disse kan fås ved at grave i sten eller at grave.

 

Her kan du via. din simmers inventarliste klike på dem og udgrav så du får disse fossiler.

 

Henviser til: Samling.../Fossiler.

9 nye planter

Der er kommet hele 9 forskellige planter til den eksisterende samlingen. Disse nye planter kan kun findes i Selvadorada.

 

Avokadoen og de Sorte bønne, kan bruges i madlavningen, kan Følelsernes Træ's bær, er nogle helt andre planter. 

 

Følelsernes Træ kan findes i Junglen og har alle de 7 bær hængende på sig. De er gode at have med sig på sin rejse ind i Junglen, her kan din simmer komme i det rigtige humør, for at afvæbne alle fælderne. 

 

Henviser til: Samling.../Planter.

Arkæologi arbjedsbænk

Med det ny arkæologiske arbejdsbænk, kan din simmer raffinere deres krystaller og og stige i Arkæologifærdigheden på samme tid.

 

For hvert niveau din simmer stiger, jo flere muligheder kan din simmer vælge.

 

Placér uautentificeret omiskanske skatte og se hvad din simmer finder

 

Koster 390§ simoleoner

 

Ligger under: Byg.../Genstande i forhold til rum.../Arbjedsværelse.../Hobbyer og færdigheder.../ Sammenklappelig arbejdsbæk til arkæologi

 

Henviser til: Færdigheder.../Arkæologi færdigheden.

Nye opskrifter

Med Sims 4 Jungleeventyr tilføjes der hele 10 nye opskrifter din simmer kan lære. Når din simmer spiser en af de nye retter, lære de den og kan nu lave dem der hjemme. Din simmer skal have det rette niveau i Selvadorada kultur færdigheden for at lave opskriften.

 

De nye opskrifter kan fås i madboden på markedetpladsen i Selvadorada.

 

# Der er faktisk i alt 11 forskellige opskrifter, men den 11 opskrift, er forbundet til en forbandelse. "Kom af med Forfædrene", vises kun når din simmer har fået forbandelsen; "Forbandelse fra Forfædrene". 

 

# Simmeren skal have det rette niveau i Selvadorada kultur færdigheden først. For at lære at lave opskriften selv der hjemme, køb og spis retten og have den rette niveau i Madlavning færdigheden, så kan din simmer lave den der hjemme.

 

Alle opskrifterne:

- Areåa Rellena con Perico 2§ Niveau 3 i Selvadorada Kultur færdigheden

- Hrepa de Pabellón 3§ Niveau 3 i Selvadorada Kultur færdigheden

- Empnadas de Verde 4§ Niveau 3 i Selvadorada Kultur færdigheden

- Pastel de Palmito 5§ Niveau 3 i Selvadorada Kultur færdigheden

- Platanos Fritos 5§ Niveau 3 i Selvadorada Kultur færdigheden

- Pastel de Camaräo 6§ Niveau 3 Selvadorada Kultur færdigheden

- Bunuelos 8§ Niveau 3 i Selvadorada Kultur færdigheden

-  Beleada 4§ (Hemmelig menu) Niveau 5 i Selvadorada Kultur færdigheden

- Curanto 6§ (Hemmelig menu) Niveau 5 i Selvadorada Kultur færdigheden

- Feijoada 7§ (Hemmelig menu) Niveau 5 i Selvadorada Kultur færdigheden

- Kom af med Forfædrene; niveau 5 i Selvadorada Kultur færdigheden

Tag på ferie til Selvadorada

For at din simmer kan starte på et eventyr i Salvadorada, brug en com puter eller telefonen. "Tag på ferie"; - Interaktionen, bringer din simmer til denne nye verden. Bestem her, hvor din simmer gerne vil leje en leglighed/bolig og bestem hvor mange dage din simmer vil være væk i.  Når din simmer ankommer tilsit rejsemål, kan din simmer til en hver tid tag hjem eller ændre på sine dage de er væk.

 

# Hvis din simmer har børn med der går i skole, kan de vælge at gå i skole, men deres præstation vil ikke ændre sig. Jo længere tid din simmer er væk fra skole, vil din simmers karaktere falde.

Når din simmer er ankommet kan din simmer udforske byen og dens hemmeligheder.

Skjulte områder

Når din simmer for første gange tager på ferie til Salvadorada, vil kunne se disse spørgsmåls tegn. 

 

Disse grunde kan man ikke rejse til via. Verdens kortet, simmere bliver nød til at finde vej til disse områder i junglen for at få adgang til disse steder via. Verdens kortet. 

 

Hvis du vil lære mere om disse skjulte områder, se guiden; Jungleeventyr.

 

Henviser til: Selvadorada Jungle.

Madbod

Madboden er en ny genstand og kan købes i Byg.

 

Der er i alt 10 forskellige retter din simmer kan købe. For at din simmer selv skal kunne lave disse nye retter der hjemme, kræver det at din simmer spiser og lære en af de nye retter.

 

Simmere der har niveau 1 i Madlavning færdigheden eller højere, vil automatisk lære retten fra Madboden. Det kræver dog at din simmer har niveau 3 i Selvadorada kultur færdigheden.

 

Når din simmer når det højeste niveau; "niveau 5", vil de have adgang til en "skjult menu", ved Madboden. Den skjulte menu, har 3 ekslusive retter. For at din simmer kan lave alle retterne dej hjemme, kræver det at din simmer har spist dem alle.

 

# En Madboden der placeres på en hjemme grund eller en offentlig grund, kan din simmer hyre; "Ansæt en " for 100$.

Guitar sange

Lær hele 6 nye latin sange på din simmers guitar. Simmere der har niveau 3 i Selvadorada kultur færdighed og niveau 7 i Guitar færdigheden, kan spille de nye sange.

 

-

-

-

-

-

 

Rumbatrin

Din simmer kan rigtig lære kulturen og de nye mennesker. Den nye Rumbasimmer dans. Simmere med niveau 4 i Selvadorada kultur færdighed kan vælge denne interaktion via. radioen som spiller den nye latin musik eller latin pop musik stationen.

Juhuu

Juhuu interaktion introduceres i et nyt sted din simmer kan have Juhuu. Alle simmere der er i et romantisk forhold, kan bruge den åbne natur toilet for at have "Juhuu" eller "Prøv at få baby",- interaktionen.

 

Vil du se den nye Juhuu i aktion, se videoen her

Omiskanske Skatte

Der er kommet to hele nye samlinger din simmer kan samle på med Jungleeventyr game pakke. Omiskanske skattene, er der hele 13 forskellige genstande din simmer kan finde og de kan kun findes i templernes skattekister og via. disse chance kort.

 

Henviser til: Samling.../Omiskanske skatte

Chancekort

Chancekort er noget din simmer vil støde på, hver gang i skal rejse igennem til en af templerne. Det er dog ikke altid din simmer vil vinde.

 

Se mere i Guiden; Selvadorada Jungle.

Nye måder at dø på

Med Junleeventyr er der kommet 3 nye måder din simmer kan dø på.

 

Den nye måde at dø på af ild er; - Forbræning. Hvis din simmer bliver forbandet med, "Markeret af døden med selv forbræning" humørstump. For at påføre disse, skal din simmer aktivere en Guld eller Træ "Zazatoto døds artefakt".

 

Se mere i guiden; Forbandelser og Velsignelser.

Dø af forbræning;

Simmere der er forbandet vil tilfældigt bryde ud i brænd, med nogle timers mellemrum. Hvis din simmer ikke, "Sluk dig selv", interaktion, vil de løbe risikoen og måske dø! Nogle gange vil ilde slukke af sig selv, men du skal ikke regne med det. 

 

Når humørstumpen 72 timers er slut, vil din simmer forbrænden en sidste gang og dø.

Helbred din simmer, ved at bruge Benmel. Brug dette til at bytte til en modgift på Markedet, doner dette til Medra Cosecha som fjerner forbandelsen (250§) Aktiver "Velsigning af ben". Velsignelse fra et artefakt eller køb det via. computeren. (1000§)

 

Når din simmer fjerner forbandelsen via. modgift eller velsignelse, vil din simmer modtage humørstumpen; "Knoglevelsignelse". Simmere vil derefter forvandle sig til et skelet, som ikke kræver det helt store selvpleje i 2 simmer dage.

Død af elektricitet

En ny måde at dø af elektricitet. Simmere der er forbandet med, "Mærket med døden af elektricitet" humørstump.

Død af elektricitet;

Simmere der er forbandet med denne, vil tilfældigt få Humørstumpen; "Særiøst forbrændt", med nogle få mellemrum. Simmere der integere med elektroniske genstande vil dø med det samme, hvis denne humørstump vises. Lige så snart Humørstumpen er slut, kan din simmer ånde lettede op og ikke længe dø.

Helbred din simmer, ved at bruge benmel. Brug dette til at bytte til en modgift på maredet, køb også "FaradyBrus" flasken fra en af de lokale handlere, doner dette til Medra Cosecha, som fjerner forbandelsen (250§) Aktiver "Velsiglesen af ben". Velsignelse fra et artefakt eller køb det via. en computer (1000§).

Når din simmer drikker den FaradyBrus, fjerner det kun "Seriøst forbræning", humørstumpen. Din simmer skal stadigvæk fjerne forbandelsen via. modgift eller velsignelsen, vil din simmer modtage humørstumpen; "Knoglevelsignelse". Simmere vil derefter forvandle sig til et skelet, som ikke kræver det helt store selvpleje i 2 simmer timer.

Død af gift

Der er nu kommet en ny måde at dø på, nemlig via. gift. Simmere kan få den ved at blive forbandet med; "Mærket med døden af gift" Humørstump.

Artefaker: Din simmer kan få denne forbandelse via. en artefakt der bliver aktiveret. Se mere under guiden; Forbandelser og Velsignelser.

 

Giftpile: Din simmer kan få denne forbandelse ved at blive ramt af disse giftpile. Hvis din simmer ikke gør noget ved det, vil de dø. Hvis din simmer udløser nogle af de mange fælder der er i templerne.

 

Chancekort: Simmer kan også få denne forbandelse via. chancekortet; "Mystiske piedestal". Hvis de ikke gør noget ved det, vil de blive forbandet med Gift.

 

Skadedyr: Din simmer kan også få dette ved at møde nogle af det mange skadedyr der befinder sig i Junglen. Edderkopper, Bier og andre uhyggelige kravlere kan forgifte din simmer. 

Død af gift;

Simmere der er ramt af gift, vil med det samme blive syg og dårlig. De vil få disse sjove grønne cirkler på hele kroppen. Undervejs vil din simmer få op til 4 forskellige Humørstumper og til sidst vil de dø, hvis de ikke bliver helbredt. De kan også være heldige og slet ikke få denne sygdom.

 

- Ubehagelig følelse

- Forgiftet

- Totalt forgiftet (Din simmer dør, når tiden er løbet ud!)

- Mærket for Døden af gift (Via Forbandelse)

Helbred din simmer ved at finde benmel og bytte dette på markedet, fra en af de lokale forhandlere. Doner det så til Madre Cosecha for 250§, aktiver "Knoglevelsignelse" humørstump. Velsignelse fra et artefakt eller køb modgiften på computeren (1000§).

 

Din simmer kan også finde en lokal og (Bede om modgift ).

 

Når din simmer har taget modgiften, vil din simmer blive forvandel til en skelet, som ikke kræve den helt store selvpleje i 2 dage.

Simmere der dør af gift forbandelsen vil have en unik udseende, når de bliver et spøgelse. Disse spøgelser, vil have en forfærdiglig stank efter dem og som kommer ud af deres krop hele tiden.

Lad din simmer opdage og udforske en hel ny verden. Ny kultur, madoplevelser, nye simmere, dansetrin, hemmelige templer og meget mere end hjertet kan kaperé.

 

Opdag nye samle genstande, fisk, forbandelser, men pas på, din simmer kan dø af disse!

 

Her finder du hele Jugleeventyr Guiden...

2 nye Stræbner