Fitness

Fitness til sims 4 giver dine simmere mulighed for at give den gas med massere af nye trænings muligheder og genstande. 

 

Giv din simmer en ny udfordring, nemlig Klatre væggen, en ny måde din simmer kan brænde fedt af på! Giv dine simmer nyt tøj og se smart ud, mens din simmer træner.

# Din simmer vil blive ringet op tilfældigt og få tilbudt et par gratis høre plug ins.

Din simmer har nu et par høretelefoner i sin Inventarliste .

 

# Din simmer kan ikke selv vælge farven på dem hun/han får. 

Høretelefoner

Disse høretelefoner er et aktivt genstand som din simmer kan tage med sig i sin inventarliste og bruge dem, for at høre musik.

 

Din simmer kan altid købe nogle via. computeren for 100§ simoleoner. Her kan de fåes i flere forskellige farver;

- Sort

- Hvid

- Grøn

- Blå

- Lyserøde

- Orange

- Rød

- Patroleumsfarvede

- Guldfarvede

Simmere fra Barn til ældre kan gå med disse høretelefoner og lytte til musik imens.

 

Simmeren skal vælge en sang at høre, før de bliver placeret i simmerens øre. Nu kan de vælge imellem at; 

- Tænd...

 - Lyt til...

- Sluk

- Næste sang

- Placer i verden

Træning via TV

Med Sims 4 Fitness, er der kommet en ekstra kanal, nemlig Træning. Her kan din simmer vælge imellem en Styrketræningsvideo eller Plumboomba dansevideo.

Klatrevæggen

Denne klatrevæg; Klatrevæggem: Stejleren, kan købes i Byg og kan placéres på din simmers grund for 2600§ simoleoner. Din simmer øger også deres Fitness Egenskab, når de klatre på den. Der er også en Skjulte færdighed; "Klatrevæg færdighed", denne færdighed har 5 niveau og bestemmer hvordan din simmer klare sig, når de klatre på den. Den skjulte færdighed låser også op for nye interaktioner, jo højere din simmer kommer i niveau. 

 

Der er kun en simmer der kan bruge den ad gangen og Teenagere og til ældre kan bruge denne væg. 

 

Dine simmere får og bestemte humørstumper når de bruger klatrevæggen.

Når dine simmere intereger med klatrevæggen, kan de gøre nogle forskellige ting, Blandt andet;

Klatre...:

 

Klatring - Mild stigning: 

 

Klatring -  Vertikal stigning:

 

Klatring - Fremspring:  Dette kan din simmer, når Hun/Han kommer til niveau 2 i den skjulte færdighed. 

 

Klatreudfordring...:

 

Vertikal udfordring - Begynder: Din simmer skal have niveau 1 i den skjulte færdighed.

 

Vertikal udfordring - Let:  Låses op, når din simmer har klare forrig udfordring.

 

Vertikal udfordring - Normal: Låses op, når din simmer har klaret forrig udfordring.

 

Fremspringsudfordring - Svær:  Låses op, når din simmer har klaret forrig udforing.

 

Ildudfordring - Farlig:  Låses op, når din simmer har klaret forrig udforing.

 

Se på klatring:  Lader andre simmer kigge på imens andre klatre.

 

Nulstil rekorden: Fjerne den nuværende rekord, så man kan starte forfra.

 

Slå rekord: Prøv at se om din simmer kan slå rekorden som er blevet lavet af en simmer!

 

Upgradér:   Simmere med niveau 5 i Fingerfærdigheden, 2  stk Elektronik reservedele og 1 almindelig reservedel, vil kunne upgradére Klatrevæggen til ?. Dette gør at den kan reparere sig selv. Denne upgradering beskytter ikke imod brænd!

 

Sabortér:  Hvis din simmer har klaret Stræbnen; Balledekonge.... Denne interaktion gør at din simmer kan sabortér klatrevæggen, så den ikke virker.

Dine simmere får specielle humørstumper, når de klatre på væggen.

Ildudfordringen

Den helt svære udfordring, kræver nærver af stål... Denne udfordring er den sværeste og farligeste udfordring, den spyr med ild, mens din simmer klatre på væggen. Dette vil næste altid sætte ild i din simmer og din simmer vil brænde ihjel.

 

# Det er virkeligt svært at klare denne udfordring, så sørg for at gemme dit spil inden, to simmere i din Husholdning, Dødsblomsten, før du prøver dette! Det er på eget ansvar! 

 

Simmere der har "Naturalist" Egenskaben, som de får hvis de gennegår Stræbnen; Freelancebotaniker, vil være immun overfor ild.