Krop og sind

Denne simmer vil gerne mestre både krop og sind!

 

Din simmer opbygger den;

- Mentale færdighed

- Motoriske færdighed

 

Motoriske færdighed er Fitness når dit barn bliver Teenager - Ældre.

Bliv selvsikker

- Lad din simmer blive Selvsikker, ved at 

 

Nå niveau 3 i den Mentale færdighed

- Brug en stjernekigget eller et skak bord m.m.

Nå niveau 3 i den Motoriske færdighed

- Din simmer kan lege i klatretræet, cykle eller bruge en computer.

 

Lær at kører på cykle

- Din simmer skal have en børne cykel i sin Inventarliste. Vælg .../ Lær at køre på cykel.

Gennemfør 12 timer unden at få en negativ behovshumørstump

- Lad dit barn gå i 12 timer uden at få en negativ humørstump. Husk at holde øje med dit barn ... 

 

Nå niveau 6 i den Mentale færdighed

- Køb et telskop, så kan dit barn kigge på himlen eller de funklende klare stjerner.

 

Nå niveau 5 i den motoriske færdighed

- Lad din simmer cykle eller svømme.

Din simmer har opfyldt sin barnedrøm og kan nu mestre både krop og sind!

 

Din simmer har også låst op for; Stædig  egenskaben.

Disse simmere har lært at udvise disciplin over for krop og sind. Humørstumperne Fokuseret og Selvsikker  holder længere for disse simmere.

 

# Beløningsegenskab