Krop og sind
Denne simmer vil gerne mestre både krop og sind!
Din simmer opbygger den;
- Mentale færdighed
- Motoriske færdighed
Motoriske færdighed er Fitness når dit barn bliver Teenager - Ældre.
Bliv selvsikker
- Lad din simmer blive Selvsikker, ved at
Nå niveau 3 i den Mentale færdighed
- Brug en stjernekigget eller et skak bord m.m.
Nå niveau 3 i den Motoriske færdighed
- Din simmer kan lege i klatretræet, cykle eller bruge en computer.
Lær at kører på cykle
- Din simmer skal have en børne cykel i sin Inventarliste. Vælg .../ Lær at køre på cykel.
Gennemfør 12 timer unden at få en negativ behovshumørstump
- Lad dit barn gå i 12 timer uden at få en negativ humørstump. Husk at holde øje med dit barn ...
Nå niveau 6 i den Mentale færdighed
- Køb et telskop, så kan dit barn kigge på himlen eller de funklende klare stjerner.
Nå niveau 5 i den motoriske færdighed
- Lad din simmer cykle eller svømme.
Din simmer har opfyldt sin barnedrøm og kan nu mestre både krop og sind!
Din simmer har også låst op for; Stædig egenskaben.
Disse simmere har lært at udvise disciplin over for krop og sind. Humørstumperne Fokuseret og Selvsikker holder længere for disse simmere.
# Beløningsegenskab