Mestervampyr

Din simmer vil være mester, en sand vampyr mester.

 

Færdighed:

- Der er ingen færdigheder til denne Stræben

 

Arbejde:

-Der høre intet arbejde til denne Stræben.

 

# Kræver udvidelsespakke; Vampyrer

Bliv en vampyr

- Der er flere måder din simmer kan blive vampyr, men den sikreste måde er at blive bidt.

 

Søg efter oplysninger på computeren om vampyrer

- Køb en computer

- Jo flere gange din simmer gør dette, låser din simmer op for Vampyr bøgerne

 

Læs vampyrleksikon bind 1

- Gå i gang med at læse bogen

Opnå niveau 4 i vampyrkendskab

- Brug computeren til at søge efter oplysninger om vampyere og køb bogen; Vampyrleksikon Bind 1.

 

Opnå rang som undervampyr

- Få point ved at drikke plasma hos almindelig simmer

 

Deltag i vampyrtræning

- Tryk på en anden vampyr og vælg; Vampyr.../Anmod om vampyrtræning

Opnå rang som overvampyr

 

Opnå niveau 7 i Vampyrleksikon

 

Besejre 3 vampyrer i kamp

- Kæmp og vind 3 kampe

Opnå rang som herskervampyr

 

Læs den ultimative vampyropslagsværker

- Den sidste bog om vampyrer

 

Overlev i yderligere 20 dage som vampyr

- Din vampyr må ikke bevæge sig uden for, med mindre det er mørkt. Drik rigeligt med plasma og undgå farlige situationer

- Din simmer har fuldført en Stræben! Din simmer er en sand mester som vampyr.

 

Din vampyr modtager en ekstra Egenskab; En sand mester.

En sand mester er ikke blot ekspert i tankestyring, vedkommede har naturligvis også et større lager af vampyr Energi