Mestervampyr
Din simmer vil være mester, en sand vampyr mester.
Færdighed:
- Der er ingen færdigheder til denne Stræben
Arbejde:
-Der høre intet arbejde til denne Stræben.
# Kræver udvidelsespakke; Vampyrer
Bliv en vampyr
- Der er flere måder din simmer kan blive vampyr, men den sikreste måde er at blive bidt.
Søg efter oplysninger på computeren om vampyrer
- Køb en computer
- Jo flere gange din simmer gør dette, låser din simmer op for Vampyr bøgerne
Læs vampyrleksikon bind 1
- Gå i gang med at læse bogen
Opnå niveau 4 i vampyrkendskab
- Brug computeren til at søge efter oplysninger om vampyere og køb bogen; Vampyrleksikon Bind 1.
Opnå rang som undervampyr
- Få point ved at drikke plasma hos almindelig simmer
Deltag i vampyrtræning
- Tryk på en anden vampyr og vælg; Vampyr.../Anmod om vampyrtræning
Opnå rang som overvampyr
Opnå niveau 7 i Vampyrleksikon
Besejre 3 vampyrer i kamp
- Kæmp og vind 3 kampe
Opnå rang som herskervampyr
Læs den ultimative vampyropslagsværker
- Den sidste bog om vampyrer
Overlev i yderligere 20 dage som vampyr
- Din vampyr må ikke bevæge sig uden for, med mindre det er mørkt. Drik rigeligt med plasma og undgå farlige situationer
- Din simmer har fuldført en Stræben! Din simmer er en sand mester som vampyr.
Din vampyr modtager en ekstra Egenskab; En sand mester.
En sand mester er ikke blot ekspert i tankestyring, vedkommede har naturligvis også et større lager af vampyr Energi