StrangerVille - Mysteriet
Som nyflytter til StrangerVille, vil din simmer få denne meddelelse og se de mange mærkelige simmere i sit nabolag.
Du kan godt fravælge dette, hvis du ikke vil spille og udforske mystikken.
Det anbefales at din simmer har Stræben - StrangerVille-mysteriet.
# Henviser til; Stræben.../StrangerVille-mysteriet.
Når din simmer starter på mysteriet om de sære simmere der ser mærkelige ud!
Lad din simmer snakke med andre simmere; - Tal om StrangerVille. Når din simmer gør dette, vil der komme nogle pop-up tekst beskeder om hvad din simmer så skal.
Lad os besøge Kuriositetsbutikken, som ligger nær trailerparken.
Lad din simmer tale om StrangerVille, her kan din simmer få næste ledetråd på, hvad de så skal...
Hos Kuriositetsbutikken kan din simmer købe;
- Hemmeligt lager...
- Køb kuriositeter...
- Køb tøj..
- Prut om prisen
- Tal om StrangerVille
Lad os tage en tur på biblioteket.
# Hvis din simmer har Stræben;- StrangerVille-mysteriet, så tag en tur til Det hemmelige laboratorium og undersøg døren...
Når din simmer har undersøgt døren, kan din simmer nu "Tag et billede" og "Brug nøglekort".
Her kan din simmer også undersøge de forskellige bunker der ligger dér, for at finde flere ledetråde; Søg efter bevismatriale.
Når din simmer har gjordt dette, kan din simmer nu rejse til Biblioteket.
Forskere er gode og de kan hjælpe din simmer med at skaffe et nøglekort, så vi kan komme igennem den store låste dør i laboratoriumet!
Din simmer kan;
- Stil spørgesmål om Det hemmeligt laboratoriumet
- Tal om StrangerVille
- Anmod om nøglekort (Kræver at din simmer samler en sagsmappe med bevismatriale.
Konspirationsteoretiker/ simmere; Disse simmere kan din simmer spørge om de kan;-
- Anmod om nøglekort
- Tal om StrangerVille
- StrangerVille - efterforskningen...
Lad din simmer købe nøglekortet, derefter kan din simmer endelig åbne den store dør!!
Tag til det hemmelige laboratorium og brug nøglekortet...
Så langt så godt, din simmer ser forandringerne og skal nu se om hun/han kan finde en måde at beskytte sig på.
Din simmer skal prøve at få fat i en scanner og en dragt, så hun/han kan komme forbi de gifte gange i det hemmelige laboratorium.
Lad din simmer snakke med militæret og se om du kan købe dig til én.
- Forfør til at få scanner
-
- Slås for at få scanner
- Imponér for at få scanner
Når din simmer har fået sig en scanner, kan de nu scanne på grunden efter spore. Når din simmer scanner efter disse spore, vil der komme 5 spore frem ad gangen.
Når din simmer har samlet hele 15 spore, kan de bruge maskinen i det hemmelige laboratorium til at lave en konstruere infektions dataprofil ved den kemikalie analyse. Efter dette, skal de snakke med en forsker, og "Spørg om spore i laboratoriumet". Nu kan din simmer endelig tage til det hemmelige laboratorium, eller hvis de har en højt nok forhold til forskeren, kan de spørge om de vil "Lav sporefilter". (Hjelm)
Hvis de gør dette, vil den blive sendt til din simmer med posten.
Nu kan din simmer tage til suriositetsbytikken og spørg om de spore i det hemmelige laboratorium. Her er det muligt at han vil sælge din simmer den kemikaliedragt, som din simmer skal bruge for at kombinére sporefilteret/hjelmen.
Din simmer kan købe den for 1000§ simoleoner.
Efter din simmer har fået sig sin kemikaliedragt og har hentet sporefilteret med posten, kan din simmer nu kombinere de 2 ting og få sig en kamidragt.
Nu kan din simmer komme forbi det giftige rum med alle sporene. Tryk på din inventarliste og tryk på enten hjelmen eller dragten og vælg: - "Kombinér dragt".
Med den modificeret kamidragt, kan din simmer nu bruge sit nøglekort, til at åbne 2 yderligere døre, så din simmer kan komme dybt ind og finde mysteriet: Moderplanten .
Tillykke din simmer har fundet ud af det hemmelige mysteriet i StrangerVille byen.
Nu er det op til dig at stoppe Mor Planten og sikre alle borgerene i byen....hvis du kan!
Nu ved du at det er et moster og der er en måde du kan stoppe infektionen på!
Nu skal din simmer finde en måde at finde en vaccine der virker og teste den på borgerne. Rekrutere andre simmer til at hjælpe din simmer med at bekæmpe Mor Planten og selvfølgelig dræbe Mor Planten så borgerne kan blive fri for underkastelse og blive sig selv igen!
Nu skal din simmer igang med at finde en vaccine, så hun/han kan teste dem på andre smittede simmere! Dette gør at din simmer nu for adgang til den kemiske analyse maskine der befinder sig i det hemmelige laboratorium.
For at lave disse test, kræver det at din simmer har;
- Bizar frugt
- 5 Spore
# Spore kan findes overalt i byen, med scanneren, denne scanner kan fås via. militæret
# Bizar frugt kan fås ved at "Giv næring", eller i Soriositetsbutikken for 9§ simoleoner.
Når din simmer har lave en vaccine og tester den på en smittet simmer, vil de besvime hver gang. Det er ikke altid disse vacciner virker og kræver at man tester det et par gange.
Når din simmer har haft held med sine test, kan din simmer nu gå tilbage til den kemiske analyse maskine og kan nu lave en ny vaccine der virker og som kan kurérer simmerne og beskytte dem for yderligere smitte fare.
Ligesom den eksperementerende vaccine, kan den nye infektions vaccine laves af 5 spore og 1 Bizar frugt.
Moderplanten
Nederst inde, helt bagerst i det hemmelige laboratorium, finder din simmer Mor Planten. Det er hende der har inficeret hele byen med spore og smittet næsten alle borgerne i StrangerVille.
Det er kun din simmer der kan rede byen og blive dens helt!
Vacciner
Vacciner er med til at hjælpe din simmer imod infektion fra Moderplanten, men den kan også være med til at bekæmpe Moderplanten.
Undervejs i din simmers søgen efter at kurer sine venner og borgerne i byen, finder simmeren frem til at lave vacciner, og disse infektions vacciner som kurer simmeren, med det samme.
For at din simmer kan lave disse vacciner, kræver det at din simmer har:
- 1 Bizar frugt
- 5 Sporeklynger
Lav infektionsvacciner, så du kan kurer dine venner og de kan hjælpe dig med at bekæmpe Moderplanten.
Kæmp mod Moderplanten
Når din simmer når så langt, at de har mod på at kæmpe mod Moderplanten og redde StrangerVille.
Dette er ikke nogen nem opgave, men loyale venner og vacciner til at bekæmpe virussen, kan din simmer redde alle!
For at bekæmpe Moderplanten, kræver det at din simmer er i nærheden af hende! Din simmer skal ikke spise de Bizar frugter og hav en kemidragt på for at beskytte sig selv på, inden de gå ind i det hemmelige laboratorium.
Med vacciner, kan din simmer rekruttere andre simmere til at hjælpe hende/ham til at bekæmpe Moderplanten. Det kræver dog at din simmer har et godt Forhold til simmere, før at de vil hjælpe dig! Så blive venner først og spørg bagefter...
# Din simmer kan kun rekruttére 3 simmere, der kan hjælpe din simmer.
Når din simmer skal til at kæmpe mod Moderplanten, skal du holde øje med denne boks og de 2 bælker.
Den Gule bælke er Moderplantens infektions niveau og den lilla bælke, er dint holds infektions niveau. Hvis den lilla bælke er fyldt, har dit hold tabt!
# Dit hold kan udføre forskellige interaktioner, mens de kæmper og se om det kan hjælpe dit hold.
# Hold øje med Moderplantens besatte simmere, som vil prøve at forvirre dit hold, mens de kæmper!
# En god idé, er at bruge disse vaccinationer, din simmer kan lave!
Når dit hold kæmper mod Moderplanten, kan din simmer bruger forskellige interaktioner.
Din simmer kan vælge at;
- Gruppeordrer.../
Kvidrende krigsråb!
Pas på!
Tag en pause
Til angreb!
- Mega sprøjt
- Kast Infektionsvaccine
- Flygt
Hvis dit hold taber kampen, vil din simmer blive kastet frem og tilbage og de vil lande på jorden og være svimmel. Din simmer kan altid vælge at kæmpe mod hende igen, en anden strategi, flere vacciner og nogle andre alligerede simmere.
Hvis din simmer er så heldige og har slået Moderplanten, vil hun collapse og dø! Når dette sker, vil alt blive normalt, ingen spore i luften, der vil ikke være simmere der gå rundt og er besatte og alle Bizar planterne vil forsvinde.
Ja!....Hvad så nu! Dette er helt op til dig. Du kan vælge at lade Moderplanten være død, men du kan også lade hende leve og bestemme livet over alle andre simmere i byen!
Din simmer og hendes/hans venner har formådet at bekæmpe Moderplanten ud over alle forventninger! TILLYKKE...
Din simmer kan nu stille og roligt vende hjem, til en mere normale hverdag igen. Men din simmer kan altid komme tilbage og vække moderplanten til live igen og styre hvor besatte folkene i StrangerVille skal være!
Husk også at passe på, din simmer kan nemt blive spist af Moderplanten.
Hvis det skulle ske at din simmer dør i kampen med Moderplanten, vil din simmer komme tilbage som spøgelse og have disse spore omkring sig!
# Din simmer vil også få Egenskaben; Fortæret af Moderplanten.
Genopliv Moderplanten
Din simmer kan vælge at genoplive Moderplanten, for stadigvæk at beholde mystiken i StrangerVille. Nu kan andre i din husholdning udføre denne stræben.
Hvis du vælger dette, skal din simmer besejrer Moderplanten igen, for at fjerne sporene og planterne og alt andet mystik.
# Din simmer skal bruge en Bizar frugt i sin inventárliste, for at genoplive Moderplanten.
Når din simmer har gjordt dette, vil alt blive normalt igen ( unormalt!)