MoveObjectsOn

Denne kode gør det muligt at sætte dekroative genstande sammen, tættere på væggene og andre steder/muliggør at det ser mere "hjemmeligt" ud!

 

Tryk på CTRL + Chift + C på samme tid for at åbne for snydekode feltet. Skriv så i feltet: bb.moveobjects on (tryk derefter på Enter) 

 

Luk snydefeltet ved at trykke på: CTRL + Chift + C

Du kan sætte genstande sammen med hinanden, sammenbland 2 genstande sammen, så det danner noget nyt! Det du kan gøre med denne snydekoder er helt vildt, kun fantasien sætter grænser.

 

Denne kode er bedst at bruge på ikke funktionsdygtige genstande, malerier, skulpture, disse er rigtig gode at gøre dette med. De genstande som dine simmere bruger ofte, såsom, toilet, senge, stole er ikike gode at bruge, for de kan nemt give problemer med spillet.

Brug af koden

Når du gør brug af koden, kan du også trykke på Alt på samme tid, imens du trykker på den valgte genstand. Dette gør at din genstand ikke skal placeres i denne normale firkanter, som der er. Den kan nu stå, hvor du placere den. Du kan nu placere "Gaverne" helt under juletræet.

Ryk genstande op eller ned

Du kan også manipulere med dine genstandes højde. For at gøre dette skal du vælge den genstand du ønsker at rykke på og tryk på Alt, imens du trykker på 9, indtil den har den højde du ønsker. For at rykke det ned igen, tryk på 0

 

#Hvis du har dine Indstillinger sat på "Sims3" kamera, skal du trykke på CTRL+9 og CTRL+0 på samme tid.

For at få genstandene helt på plads, skal du trykke på Alt, imens du trykker på den vælgte genstand.

Med denne metode kan du kombinere genstande med hinanden for at skabe et helt nyt look for dine hylder, som normalt ikke kan stå på/placere på. Disse tomme hylder, er nu ikke nød til at være tomme, fyld dem op med diverse genstande du vil. Rotere genstandene så de passer.

ide'er til Moveobjects 

Indtil videre er der her nogle ide'er til hvad du kan gøre. Der vil selvfølgelig komme nogle flere efter hånden.

 

...Kun fantasien sætter grænser...

Husk altid at være sikker på at det du bruger "Moveobjects on" på, virker, inden du oploader dine grunde. Så andre ikke løber ind i problemer!